• head_banner_01

Punti di Cuntrollu di Qualità di Stampatura à Caldu tridimensionale è Trattamentu di Difetti

A stampatura calda tridimensionale hè una cumbinazione di l'effettu di pressà a bump è a stampatura calda, chì hà un bonu effettu anti-falsificazione è artisticu, cusì hè statu largamente adupratu. Ma u cuntrollu di qualità di a stampatura calda tridimensionale hè un prublema relativamente cumplessu. Questu documentu descrive brevemente i punti di cuntrollu di qualità di stampatura calda tridimensionale è l'elaborazione di difetti, u cuntenutu per l'amici di riferimentu:
 
A Qualità di Stampa Calda Tridimensionale
1
Dà un pienu ghjocu à e caratteristiche di u materiale anodizatu è di piastra, affinchì l'attrezzatura, i materiali, l'ambiente, a temperatura, a pressione, a velocità è altri fattori è stampendu trà a furmazione di una bona cumbinazione, a furmazione di u megliu equilibriu di prucessu, è infine pruduce un pruduttu tridimensionale stampante à caldu.
 
Edizione Stampa Calda
2
Rispuntendu à a piastra di bronzu ordinaria è a piastra di goffratura, u prucessu di produzzione di a piastra di stampatura calda tridimensionale aduprendu u listessu locu, è ci sò differenze significative. Perchè a stampatura calda tridimensionale hè una stampatura calda o pressa bump per completà u prucessu, cusì a versione di stampatura calda chè una semplice stampatura à caldu è stampi di qualità in rilievu di piastra sò più alti, i requisiti di fabbricazione di piastre sò più stretti, u prucessu hè più cumplessu. , per esempiu, a versione urdinaria di bronzu di u filu di fondu hè piatta, ùn anu micca bisognu di esse fatta apposta, è a stampatura calda tridimensionale duvuta à furmà u mudellu di sollievu tridimensionale, cusì a so versione di pressione assai calda di u fondu muore deve esse cù a versione calda chì currisponde à u tippu stampu maschile, vale à dì a pressione calda da a parte di u recess nantu à u filu inferiore deve esse alzata, è l'altezza di i bumps è a pressione calda currisponde à a versione di a profondità di u recess.
A piastra di stampatura à caldu di alta qualità hè una basa impurtante per assicurà a qualità di i prudutti di stampatura à caldu tridimensionali. A versione di pressatura à caldu deve esse fatta di materiali metallichi di alta qualità, generalmente fatti di piastra di bronzu cù incisione laser. L'acciaiu inox hè ancu a produzzione di versione stampante à caldu di u materiale eccellente, per via di a so superficia assai liscia, paragunatu cù a versione in bronzu, a versione stampante à caldu in acciaio inox di u testu stampante à caldu lucidità è a definizione hè più altu, l'effettu di cunca è cunvexa a pressione hè ancu megliu.
Perchè a versione di pressatura à caldu hè operata sottu alta temperatura è alta pressione, i picculi difetti chì ùn sò micca evidenti in condizioni normali ponu avè un grande impattu nantu à a qualità di u pruduttu. Dunque, in a versione pressante à caldu di u cuntrollu di qualità deve cercà per l'eccellenza, per eliminà a qualità nascosta di prublemi da a fonte.
In generale, a versione di pressatura à caldu deve esse spessore uniforme, mudellu, incisione di testu chjaru, prufundità cunsistenti; U fondu di u muvimentu deve esse pianu senza graffi, di listessa taglia, senza cracking, pienu di durezza; A versione di pressatura à caldu è u fondu di u fondu ùn ponu micca esse visibili à deformazione à ochju nudu, crollu, bolle, bavure è altri difetti.
 
Aluminium Elettrochimicu
3
A qualità di anodized determina direttamente l'aspettu di i prudutti tridimensionali di stampaggio à caldu. A qualità qualificata di l'aluminiu anodizatu ùn deve avè micca macchie luminose evidenti, macchie scure o cucitura di piastra laser, u stratu protettivu di a superficie hè liscia è trasparente, senza nebbia è fenomenu grisgiu. Quandu l'ispezione di luce anodizzata, ùn ci deve esse macchie bianche visibili, macchie sporche, macchie di colla, fori di sabbia è altri difetti di qualità.
Oltre à e prestazioni di apparenza, a prestazione à calda adatta di l'ossidu di alluminiu hè ancu assai impurtante. Hè unu di i fattori decisivi chì influenzanu a qualità di a stampatura à caldu, è a so adesione, a forza di sbucciatura è a resistenza à l'impattu sò direttamente determinate da e so prestazioni di stampatura à caldu. Per assicurà u megliu alluminiu elettrochimicu pò mustrà e prestazioni ottimali à caldu, ùn solu ùn devenu sceglie cù cura carta, inchiostru, oliu chjaru, rivestimenti chimichi, cum'è vernice, trattanu ancu parametri di prucessu di stampaggio à caldu cume a temperatura, a velocità, a pressione per stabilisce ragionevuli , duverebbe ancu pruvà à fà caldu prima di a produzzione in massa, in modu da assicurà u rendiment quandu a produzzione in massa.4
Oltre à cunfirmà e pruprietà di stirà adatte di l'aluminiu anodizatu per stiratura di prova, strumenti speciali o nastro devenu ancu esse aduprati per testà a forza di a buccia, a resistenza à l'impattu è altre proprietà di l'aluminiu anodizatu. Se a forza di a buccia di l'aluminiu anodizatu hè troppu chjuca, in u prucessu di trasferimentu di stamping à caldu pò sembra abbandunà l'aluminiu o trasferisce prublemi poveri; À u cuntrariu, anodizatu hè difficiule da trasferisce cumpletamente, a stampatura à caldu ùn apparisce micca nantu à a colpa di qualità. Se a resistenza à l'impattu di anodize hè scarsa, u prublema di a caduta di l'aluminiu si produrrà in u prucessu di pressatura concava è cunvexa, è e prestazioni di u pruduttu finitu sò a parte di stampatura calda incompleta è danneggiata. Dunque, a misura primaria per risolve u prucessu di stampatura tridimensionale di l'aluminiu, incompleta, spumante, separazione di u stratu è altri difetti di qualità hè di capisce pienamente e varie proprietà di l'aluminiu anodizatu. In a produzzione di stampatura calda tridimensionale di u pacchettu di sigarette, hè generalmente sceltu l'aluminiu anodizatu laser olograficu cù resistenza à alta temperatura è anti-falsificazione. Stu tipu d'aluminiu anodizatu hà una bona resistenza à a buccia è resistenza à l'impattu, ùn hè micca faciule da deformà, è hè adattu per e prestazioni di stampaggio à caldu, cusì pò assicurà efficacemente a qualità di i prudutti finiti.
 
Inoltre, per u posizionamentu tridimensionale a stampata calda a distanza di a piastra anodizzata deve esse coerente, ùn pò micca superà l'errore di parametru di u passu impostu (errore <0,1 mm). Perchè in u calculu di u passu di stampatura à caldu, a distanza di a piastra cume u puntu di tracciamentu di l'ochji laser, ancu s'ellu ci hè solu un picculu errore, dopu parechje presse à caldu, l'errore cumulativu serà abbastanza sorprendente, à volte ancu finu à decine di centimetri, causendu un assai rifiuti di materiale, cusì a distanza di a piastra anodizzata deve esse strettamente cuntrullata.
 
Punti Operativi
5
In u prucessu di pruduzzioni di stampatura calda tridimensionale, da u "caldu" è a "pressione" dui aspetti di u cuntrollu di qualità, per evità una poca aderenza, l'inchiostru torna tiratu, a stampatura calda ùn hè micca difetti di alta qualità; Per addirizzà l'adesivu di ossidu d'aluminiu fondente à caldu è inchiostru, vernice, vernice trà a relazione d'affinità; Hè ancu necessariu installà punti di cuntrollu di qualità in a macchina di stampa, prestu attenzione à a quantità di inchiostru, à l'effettu di asciugatura di l'inchiostru, à a quantità di pulverizazione di pulverizazione nantu à u prucessu di pressatura à caldu, è à un cuntrollu strettu, risolve puntualmente i prublemi di qualità.
 
Cuntrollu di a Temperatura
À a regulazione di a temperatura cum'è un puntu chjave di u cuntrollu di qualità di stampatura calda tridimensionale, un cuntrollu strettu di u tempu di preriscaldamentu, è assicurà chì l'aumentu di a temperatura, a gamma di caduta è a velocità di stampaggio à caldu per mantene in sincronia. A quantità di rivestimentu adesivu in fusione calda anodizzata hè assai chjuca, dunque se riceve una leggera deviazione in u calore di stampatura calda, influenzerà direttamente a qualità di trasferimentu di l'aluminiu anodizatu. Inoltre, u lattice superficiale anodizatu di u stratu di alluminiu metallicu hè ancu assai magru (u spessore hè solu 1 ~ 2μm), è hè assai sensibile à i cambiamenti di temperatura, dunque duvemu cuntrullà attentamente a temperatura di stampatura calda.
Ma a regulazione di a temperatura ùn hè micca faciule da cuntrullà, dunque in u prucessu di produzzione attuale, spessu per via di fluttuazioni di temperatura di stamping à caldu è di alcuni prublemi di qualità. Per esempiu, a temperatura di stampatura à caldu hè troppu bassa, a fusione di colla à fusione calda anodizzata ùn hè micca sufficiente, hè propensa à stampà à caldu incompleta, versione in pasta, stampatura à caldu, capelli è altri difetti di qualità; Quandu a temperatura di stampa stampata à caldu hè troppu alta, a superficia di u stratu d'aluminiu anodizatu si scioglie, ci serà un fenomenu di splashing, ma producenu ancu decolorazione, nebbia superficiale, senza lucentezza laser è altri difetti di qualità. Inoltre, a sciuma, l'aluminiu, a sbucciatura è altri difetti è u cuntrollu di a temperatura di stampaggio à caldu anu una grande relazione, u produttore deve esse basatu nantu à e prestazioni specifiche di a qualità di a colpa per adattà a temperatura di stampaggio à caldu.
 
Cuntrollu di pressione
Per fà prudutti di stampatura à caldu tridimensionali è prudutti cunvessi è cunvessi di pressione simplici di l'effettu concavu è cunvexu paragunabili, hè necessariu assicurà l'effettu di stampaggio à caldu à u listessu tempu, a qualità di u cuntrollu di pressione concava è cunvexa. Perchè a stampatura calda tridimensionale hè cumpletata à tempu è pressa cuncava è cunvexa, a dimensione di a pressione ùn affetta micca solu l'adesione di l'anodide, ma dinò in relazione à l'effettu di a stampa concava è cunvexa, à volte ci ponu esse contraddizioni irreconciliabili trà i due. Per esempiu, a pressione si mette un pocu più grande, pudete aumentà l'adesione di l'anodizazione nantu à a carta, bona per a stampatura à caldu, ma in u prucessu di stampa pò esse danneggiata a carta concava è cunvexa.
Dunque, per uttene u megliu effettu di stampaggio à caldu nantu à a basa di micca schiacciare a carta, hè necessariu stabilisce accuratamente a pressione, è adattà ragionevolmente l'altezza di u schema di pressatura à caldu, calibrazione precisa di u muvimentu di u fondu concavu è convessu, à assicurà chì tutta a versione di pressatura à caldu è l'altezza di u fondu di u filu, a pianezza sianu cunsistenti. Inoltre, ma dinò per verificà a qualità di u tracciamentu di u fondu di u fondu, in particulare in u muru di u fondu hè statu sottumessu à decine di millaie di volte di resistenza à l'impattu, una attenzione particulare deve esse pagata per verificà u gradu di deformazione è a durezza di u morsu di u fondu, è rimpiazzamentu puntuale di u fondu purtatu.
 
Manipulazione di difetti
In u prucessu di produzzione di stampatura calda tridimensionale, difetti di qualità ponu accade in ogni mumentu, è devenu esse trattati à tempu. Frà elli, è a forma fisica di l'inchiostru anodizatu hè strettamente ligata à i principali difetti cumprese l'aderenza anodizzata, l'inchiostru à u ritornu, a stampatura à caldu, l'aluminiu incompletu è cusì.
 
Attaccatu à u Cattivu
In u prucessu di produzzione di stampatura calda tridimensionale, u fallimentu di l'aderenza anodizzata hè spessu mostratu in i dui aspetti seguenti, e ragioni sò ancu diverse.
Unu hè chì l'aluminiu anodizatu ùn pò micca esse fermamente incollatu nantu à a superficia di stampa, è pò ancu esse stampatu completamente à caldu, è u fenomenu di l'aluminiu o grande incompletezza apparirà quandu u nastro hè tiratu. In ultima analisi, questu hè duvuta à a poca adesione di l'aluminiu anodizatu, in questu mumentu a necessità di migliorà e prestazioni adatte à caldu di l'aluminiu anodizatu, o di rimpiazzà u novu alluminiu anodizatu.
L'altru hè stampatu à caldu dopu chì l'aluminiu anodizatu pò esse fermamente incollatu nantu à a superficie di stampa, ma ci serà un fenomenu di pull back inchiostru. Stu fenomenu hè causatu da a poca aderenza di l'inchiostru, è l'adattabilità di stampa di l'inchiostru è di a carta è l'asciugatura di l'inchiostru ùn sò micca cumpletamente liate à altri fattori, in stu mumentu, avemu bisognu di migliurà l'adattabilità di l'inchiostru è di a carta di stampa, o aghjustà u tassu di asciugatura di l'inchiostru .
 
Stampa calda perde

I mutivi principali di a stampa calda perde sò i seguenti: unu hè troppu pulveru nantu à a superficia di stampa, chì hè a ragione più cumuna; Dui hè chì l'inchiostru ùn hè micca cumpletamente asciuttu nantu à a stampatura calda; U terzu, a superficia di u stratu d'inchiostru hè rivestita cù un stratu di vernice protettivu, vernice è altri rivestimenti di resina, per ùn avè "affinità". Incuntrà stampà à caldu micca nantu à i prublemi di qualità, duvemu procedere da a realtà, analisi specifiche di prublemi specifici, ùn currite micca a stampatura à caldu, per impedisce a produzzione di grandi quantità di incidenti di qualità di rifiuti.


Tempu di posta: Jul-21-2021